Familiedag på Opholdsstedet i Bogense


En vigtig tradition på Opholdsstedet i Bogense er to årlige familiedage, den ene i foråret den anden om efteråret.

Her inviteres de unges familier og venner, som her får mulighed for at se hvordan de bor, møde de andre unge, lederne og pædagogerne. Det er dage, som er meget vigtige for os og hvor vi skaber gode stunder sammen.

Foto fra familiedagen, lørdag d. 25. marts 2023.

Dagen startede med en kort film om en dejlig skitur til Norge i Vinterferien.

Derefter var der konkurrencer, hvor vi i hold skulle bygge det højeste spaghettitårn. Så blev der dystet i boldkast og andre sjove lege. Og til sidst sluttede aktiviteterne med en storstilet skattejagt, hvor alle – unge som gamle, store og små – skulle på opdagelse efter påskeæg i hele parken.

En rigtig sjov og hyggelig eftermiddag.

Dagen blev rundet af med masser af lækker mad og is til dessert.

TAK til alle, der var med til at gøre det til en rigtig dejlig dag for vores unge.

Læs mere om vores forældresamarbejde her: https://opholdsstedet-bogense.dk/paedagogik-praksis/med-det-gode-samarbejde-kan-vi-naa-meget-langt/

Flere artikler fra vores nyhedsbrev

Familiedag på Opholdsstedet i Bogense

Familiedag på Opholdsstedet i Bogense

Familiedag på Opholdsstedet i Bogense En vigtig tradition på stedet er de to årlige familiedage, den ene i foråret den anden om efteråret. Det er dage, som er meget vigtige for os, og hvor vi skaber gode stunder sammen. Lørdag d. 4. november var en af disse mærkedage...

Efterårskoncert i Juelsminde

Efterårskoncert i Juelsminde

Efterårskoncert i Juelsminde Onsdag d. 15. november tog Opholdsstedet i Bogense del i den årlige Efterårskoncert, der altid finder sted i Juelsminde. Her er der fokus på de unges egen kunst og kunstneriske udtryk. Her fremfører elever, pædagoger og lærere en optræden...

På skolebænken i ”Neuropædagogik”

På skolebænken i ”Neuropædagogik”

På skolebænken i ”Neuropædagogik” I arbejdet med sårbare unge skal vi dagligt agere på de unges reaktionsmønstre og tolke på, f.eks. hvorfor David ikke kommer til de aftaler, han indgår med de voksne, og vi skal tage stilling til, hvordan vi som pædagoger bedst kan...